19 Aralık 2011 Pazartesi

Yilbasi cicek duzenlemeleri

 

071

Eski blog yazilarimda cesitli cicek duzenlemelerimden koymustum. Uzun zamandir bloguma hicbir duzenlememi koymamisim. Aslinda cogu zaman evimizin bir kenarinda, kosesinde yer alir ciceklerim. Keyfim kacikken, keyfimi yerine getirirler. Duzenlerken kafam dagilir, gelip gecerken gordugumde ise gonlum acilir. Keyfime diyecek olmadiginda da ise yararlar. Icim icime sigmaz, renklerine vurulurum, kokularina hayran kalirim. Beni benden alir her gordugumde.

Simdi Noel zamani, yine heryer isildadi. Sokaklar, carsilar, vitrinler, agaclar, evler… Pek seviyorum yilin bu zamanini, issiz sokaklarda aksam saati dolanmayi, biribirinden ozenle isiklarla, suslerle bezenmis evlerin icerisine goz atmayi, hayaller kurmayi.

Bizim ev de aldi yerini butun isiltisi ve susuyle. Bize de keyfini surmek kaldi, yilin en keyifli, son gunlerinin.

032  

070

4 yorum:

beste dedi ki...

Zeynep'cim portakallar ve tarcinlarlar ikinic susleme favorim seneye bende yapacagim cok guzeller:)

Nihan dedi ki...

çok güzeller Zeynepcim..ben de donattım evi...aralık başka güzel..

Zeynep Gemalmaz Çelik dedi ki...

Sagol Bestecim, yap yap guzel olur. Hem kolay, hem guzel kokulu, goruntusu de guzel.

Zeynep Gemalmaz Çelik dedi ki...

Nihancim tesekkurler, evet evet gercekten baska guzel.
rgf