3 Aralık 2011 Cumartesi

Sor, sorgula kizim, her zaman!

Lara bu aralar derin konulara merak saldi. Simdilik cevap vermekte zorlandigim sorular geliyor ardi ardina. Zorlansam da ona ne guzel dusunuyorsun, guzel soru gibi cevaplar vermeyi unutmuyorum. Dunyada insanlar yokken, sadece dinizorlar varken, insanlar neredeymis? Nerede bekliyorlarmis? Insanlar dunyaya nereden geliyorlarmis? Anne baba bebek yapmaya karar verince dunyaya annelerin karnindan geliyorlarmis cevaplari artik yeterli gelmiyor. Dogrudan cevabi yapistiriveriyor. Peki dunyada hic insan yoksa bebekleri doguracak ilk anne babayi kim dogurmus? Bazi seyler icin erken oldugunu soyledim. Olsun olsun sen anlat ben bilmek istiyorum diyor. Ben de bilmiyorum bazen insalar herseyin cevabini bilemeyebilir dedim. Yasin buyusun daha iyi anlayacaksin bunlari dedim. Yetinmedi. Babam bilir mi diye bir umit sordu. Bilmem babana sor dedim. Onun uzerine en iyisi ben neneye sorayim dedi. O cok yasliya dinozorlar zamaninda cocuk olmali. O zaman o bilebilir belki dedi. Ahh cocugum, cok sekersin. Hep boyle sor, sorgula emi guzel kizim. Hic birseye aklin yatmadan inanma.

Hiç yorum yok: