31 Ekim 2011 Pazartesi

Yeni okulu şerefine, Lara’ma

Bugün yine önemli bir gün hayatımızda, özellikle de Lara’mın hayatında. Hollanda’da planladığımızdan daha uzun kalmaya karar verdik. Bu yüzden de gelecekte hayatını kolaylaştırsın diye Lara’yı İngilizce öğrenebileceği bir okula verdik. Yeni açılan bir International School. Yeni olduğu için çocuk sayısı az. Yeni bir dil öğrenmek için ideal ama çocukların sosyalleşebileceği kadar da yeterli. Senelerdir Lara’yı okula götürüp getirirken hissettiğim yabancılık (negatif bir anlam yüklemiyorum) duygusunu ilk defa bugün hissetmedim. Dünyanın başka yerlerinden, başka işler, başka amaçlar için gelmiş, kendi dünyalarında bizim gibi hayatlarını sürdüren insanlar gördüm. Canım kızım, bu değiştirdiğin üçüncü okul, her zamanki gibi kötüye değil güzele odaklandın. Eski okullarını, eski arkadaşlarını özlediğini, özleyeceğini biliyorum ama sen yeni okulunda da yeni keyifler alacağını, yeni arkadaşlıklar kuracağını ve güzel günler geçireceğini biliyorsun. Önemlisi de bu zaten hayatın getirdiklerini her zaman sevgiyle ve yüzündeki o güzel gülümsemeyle karşıla bebeğim.

2 yorum:

Banu Mueller dedi ki...

Lariskoya, cok guzel bir ani birakmissin, duygularinin ne guzel tariflemissin. Bende Lara ya en guzelinden, en mutlusundan yeni bir okul hayati diliyorum.

Banu Mueller dedi ki...

Lariskoya duygularini ne guzel tariflemissin. Bende Laraya en guzelinden, en mutlusundan bir okul hayati diliyorum.