29 Ağustos 2011 Pazartesi

Sevgiyle yapılan hazırlıklar

DSC_0990Yaz doğumlu olunca pek çok şey yaz tatili karmaşası içerisinde kaybolup gidiyor. Lara'nın da doğumgünü son üç yıldır bu yaz koşturmacasına kurban gidiyordu. Bu sene okulu Temmuz'un ilk haftası kapandığı için Türkiye tatilini de doğumgününün hemen sonrasına planladık. Bu sayede Lara ilk defa arkadaşlarıyla birlikte bir doğumgünü kutlayabildi. Ben de eski organizatörlük maharetlerimi Larişko'nun doğumgününde gösterme şerefine ulaştım.

Pek çok şeyi bir ay önceden düşünüp, planladım. Dekorların ve süslerin neredeyse hepsini evde Lara'yla birlikte hazırladık. Aslında bekleme sürecini keyifli kılan da sanırım bu oldu. Hatta Lara için o kadar heyacanlı bir bekleme süreci oldu ki partisi kadar bu hazırlık döneminden de büyük keyif aldı. O kadar emekle ve keyifle hazırladığımız için unutulmasını istemediğim anılar arasına almak istedim. 

image

Davetiyeler hazırlandı, arkadaşlara verilecek küçük hediye torbalarının içerisine boyamalar yapıldı, masa ortasına güzel bir “LARA 5” süslemesi de yerini aldı.

Yeme içme bölümüne geçecek olursak, orası da not edilmeye değerdi diye düşünüyorum. Doğumgünü konseptimize çok uyan “cupcake”lerimiz pek güzel ve lezzetli omuşlardı.

DSC_1046 

DSC_1049Bu kadar uğraşa, yorgunluğa değdi mi? Ziyadesiyle değdi ama önümüzdeki beş sene içinde tekrar böyle bir parti yapacağımızı sanmıyorum. Bu hazırlıkları yaparken planlama konusunda başvurduğum bir kaynakta şöyle diyordu. Bu senenin planlanlaması ve hazırlıkları bittiğinde iş bitti diye düşünmeyin, hemen bir sonraki seneyi düşünmeye başlayın diyordu. Ben de aynen öyle yaptım. Seneye dükkan kapalı. Sizleri Eurodisney’e bekleriz!

Hiç yorum yok: