4 Nisan 2011 Pazartesi

Gelinlik

Dün burada koopzondag’dı. Yani mağazalar açıktı. Alacağımız, bakacağımız birkaç şey var diye bizde indik şehire. Hava bahar havası, sokaklar insan dolu, keyfimiz yerinde. Öyle dolanırken bir gelinlik butiğinin önünden geçtik. Lara bir anda vuruldu. Hemen vitrinden en beğendiğini seçti. Bana da seçtirdi en beğendiğimi.

escanear0004

Akşam eve dönünce bana bu resmi yapmış. Resimdeki benim. Gelinlik giymişim, babaya aşık olduğum zamanmış, yani evlendiğim zaman. Çok hoşumuza gitti karı koca. Yüzümüzde kocaman bir gülümseme birbirimize baktık.

Lara yatmaya çıktığında banyoda dişlerini fırçalarken beni seslendi. Yanına gittiğimde,

“Anneciğim ben büyüyünce benim gelinliğimi de sen seçer misin? En güzelini seç ama olur mu?” deyince hem güldüm hem de gözlerime yaşlar doldu. Yavrumuz büyüyor.

Hiç yorum yok: