8 Kasım 2010 Pazartesi

Sen yaz şimdi, ben sonra karar veririm

Lara okullu oldu ya, bu aralar arkadaşlık kitabı doldurmak ve doldurtmak en büyük heyecanımız. Geçtiğimiz hafta verdiği Cadılar Bayramı partisinde bir arkadaşı Lara'ya arkadaşlık kitabı getirmişti. O günden beri Lara kitabına kimlerin yazacağını, hangi sırayla yazacaklarını planlıyor. Kitap okulda arkadaşları arasında elden ele dolaşıyor. Eee tabi arkadaşları da Lara'ya kendi kitaplarını getiriyor. Onlara da Lara adına annesi yazıyor, Lara da süsleme işini yapıp geri götürüyor. Şu aralar hobilerim arasında kızım için arkadaşlık kitabı doldurmak var. Neyse işte bugünde elime geçen kitaplardan birinde şöyle bir soru vardı. Büyüyünce ne olmak istiyorsun? Ben de doğrudan Lara'ya soruverdim. Cevap süper komikti. Unutmadan hemen buraya yazmak istedim.

L: Geçen arkadaşım I. ne olmak istediğini yazmıştı?
A: Hayvan doktoru, onu mu diyorsun?
L: Hah, evet onu diyorum. Onu yaz lütfen.
A: Emin misin, kızım?
L: Hayır, emin değilim, ama sen şimdi yaz onu. Ben sonra karar veririm.

3 yorum:

yaban dedi ki...

:) harika,

beste dedi ki...

evet bos mu biraksin yani zaten daha kac kere degistirecek simdiden farkinda fistik hanim olayin:)

Zeynep Gemalmaz Çelik dedi ki...

Katılıyorum hepinize:))