10 Nisan 2010 Cumartesi

Dordrecht Günceleri II

Elime yapıştı kesinlikle. Zaten biliyordum yapışacağını, o yüzden de hiç sevmem birbirini takip eden yazılar yazmayı. İçime esti mi, ilham geldi mi yazmayı seviyorum. Aklımdan geçenlerin, parmak ucumun klavyeye tıkırdaması suretiyle yazıya dökülmesi benim için en doğal ve en güzel olanı. O yüzden kendimle çelişip bu Dordrecht yazısını niçin ikiye böldüğümü başta çözememiş olsam da sonra yazının ikinci bölümüne koyduğum resimlerden olduğunu anladım. Neredeyse bütün kışı,  kış uykusunda geçirmiş olan ben ve makinam bahar vesilesiyle uyanıyorduk. O yüzden de Dordrecht güzel olmasına güzel olsa da, benim için çektiğim fotoğraflar özeldi. O yüzden de “kalemimin” tıkandığı yerde, bırakıyorum zamanda yolculuğa çıktığımı hissettiren bu fotoğraflarla Dordrecht kendini anlatsın.        

    DSC_0826DSC_0814

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSC_0869

DSC_0816

DSC_0852  

DSC_0832

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSC_0856

4 yorum:

beste dedi ki...

ben anahtara bayildim birde bitkiyle sacli gibi duran binaya:)zeynep bir ara bana adresini yollarmisin kefir tohumlarini yollayayim bakalim basarabilecekmiyiz ysayacaklar mi?

ipex dedi ki...

nefis fotolar :) özlemişim basamaklı çatıları! bir de keukenhof mevsimi başladı ki nasıl ağlamak geliyor içimden bu seneki peysajı göremeyeceğim diye! sanki çocukluğumdan beri her sene görürmüşüm gibi! gidecek misiniz bu sene? giderseniz benim için de 1500 foto çekebilir misin lütfen :))

ipex dedi ki...

nefis fotolar :) özlemişim basamaklı çatıları! bir de keukenhof mevsimi başladı ki nasıl ağlamak geliyor içimden bu seneki peysajı göremeyeceğim diye! sanki çocukluğumdan beri her sene görürmüşüm gibi! gidecek misiniz bu sene? giderseniz benim için de 1500 foto çekebilir misin lütfen :))

Zeynep Gemalmaz Çelik dedi ki...

Beste, gerçektende saça benziyor, biraz kaparmış ama sanki:)

ipex, keukenhof tabi bu senede gidilecekler listemizde. Bloga koyunca resimleri,sende sanal bir tur atarsın artık bu sene:)