31 Mart 2010 Çarşamba

Çocuk haklı

DSC_0732 DSC_0733 DSC_0735

Babasının sweat-shirt’ünü ütü odasına askıyla asmışım havalansın diye. Bir yandan ütü yapıyorum, diğer yandan da ortalarda dolanan Lara’yla sohbet ediyorum. Bir ara Lara’nın sohbeti bırakıp, sürekli heceler gibi Güüü-neeşş, Güüü-neeşş, Güüü-neeşş dediğini fark ettim. Ben napıyorsun diyemeden, o bana sweat-shirt’ü göstererek:

- Anne, burada ne yazıyor? Güneş mi yazıyor? (Güneş babamızın adı oluyor.), diye sordu.

- Hayır kızım, babanın onu aldığı mağazanın adı yazıyor, dedim.

- Peki, neden? Nereden aldığını unutursa, okuyup hatırlamak için mi?

Çocuk haklı, ne desem saçma gelecek ona, o çocuk dünyasında, çocuk mantığına. Büyüklerin dünyası saçma ve karmaşık şeylerle dolu canım. Daha da karmaşık hale getirmeden, her gününün keyfini sürmeyi bileceğin bir hayatın olsun küçük insan.

4 yorum:

Calanon dedi ki...

Super bir cevap; nereden aldigini unutursa hatirlayabilsin diye demek ki :)

beste dedi ki...

birde selen'in annesinin yolladigi kefirden var bende biraz palazlansin ben sana yollarim:)

beste dedi ki...

guzelim cocuk dunyasi:)

Zeynep Gemalmaz Çelik dedi ki...

Çocuk (h)aklı işte:))

Beste'cim kefir içinde teşekkürler, bekliyorum dört gözle.