21 Mart 2010 Pazar

Bahçedeyiz

DSC_0712DSC_0713

DSC_0717

Ohh sonunda attık kendimizi bahçeye. Bahar sen nelere kadirsin. İnsanın içine neşe, ışık ve keyif saçıyorsun. Daha tam gelmedin bile ama ne hasret kalmışız güzel, ılık ve bulutsuz havaya.

Bahçe malzemeleri satan Intratuin’a gittik. Bahar geliyordu ama bizim bahçe kıştan kalma görünüyordu. Hemen yetiştik yardımına. Pembe, Lara sayesinde hayatımızın rengi oldu. Çiçekler pembe seçildi. Bahçenin çeşitli yerlerine dikildi.

Geçen yaz bahçenin bir kenarında küçük bir toprak parçası hazırlamıştım maydonoz, dereotu ve roka için.

Hatta olayı bir adım daha ileriye götürüp cherry domates bile ekmiştim. Domates hariç hepsi fazlasıyla görevini yerine getirmişti. Domatesin de hakkını yememek lazım aslında. Az güneş, çok yağmur denkleminde iki adet domates yemiştik. DSC_0723

Kara, kışa, dona ve hatta benim hiç ilgilenmeme rağmen tabiat ana sihirli değneğiyle dokunmuş olacak ki bütün otlarım yeniden yeşermeye başladı. Haliyle ben de dayanamadım yanına arkadaşlar getirdim. Normalde bir saksıda yetiştirdiğim taze otlarımı da öbürlerinin yanına aldım. Fesleğen, kekik, frenksoğanı ve kişniş. Büyük, ferah bir toprağa kavuştukları için mutlu görünüyorlardı.

Hiç yorum yok: