18 Kasım 2009 Çarşamba

Bir yaşıma daha girdim

Saat gece yarısı oldu diyor. Yeni bir gün başlıyor. Güzel bir uyku öncesi nefsime hakim olamayıp, elmalı tartımın üzerine bol krema koyup mideme gönderdim bile. Artık bana uykuda "love handle (aşk tutamağı)" olarak geri dönerler. Aslında bu saatlerde çoktan uyumuş olurum, ama bugün sanırım yeni bir yaşa daha gireceğim için biraz sersemlik var üzerimde. Bazı şeyleri tartıyorum, eşeliyorum, düşünüyorum, yani ruhuma işkence ediyorum.

Yeni yaşa, yeni not:

  • Bundan üç sene önce, saçımda gördüğüm ilk ak yanına arkadaşlar alıyor.
  • Göz kenarlarımda kırışıklıklar belirginleşmeye başlıyor. Kocam bunlara mutluluk kırışıklığı diyor. Lara bile kanmaz buna. Ama benim gönlüm kanmak istiyor. Lara da beni her sabah ve akşam nemlendirici kremlere batırıp çıkaracak neredeyse. Geçmiş zaman çocuk sormuş neden krem sürdüğümü, ben de demişim yaşlanmamak için. Hiç denecek şey mi bu hap kadar çocuğa. Ne zaman beni krem sürerken görse "iyi sür, anne, yaşlanmanı hiç istemiyorum" diyor.

9 yorum:

Selen Yavuzdogan dedi ki...

Cok cok mutluluk ve huzur getirsin yeni yasin. Her dilegin gercek olsun, cok guzel, cok ozel bir gun olsun senin icin.
Selamat Ulang Tahun! ( Endonezya’ca happy birthday yazayim dedim cesitlilik olsun diye )

Zeynep Gemalmaz Çelik dedi ki...

Selen'cim

Terima kasih dari hati... (Yani kalpten teşekkürler:))

ipex dedi ki...

Nice güzel yaşlara :)

beste dedi ki...

nice guzel yaslara hersey gonlunce olsun. Zaten o minik eller yuzune dokundukca yaslanmaz insan:) Ha birde 30 ne ki daha bebek ama 40 i telefuz etmek bile urkunc!

Zeynep Gemalmaz Çelik dedi ki...

ipex, teşekkür ederim.

Beste, teşekkürler. Min,k ellerin sahibi son birkaç gündür "teenage" takılıyor. Doğumgünü hediyem bu oldu bu sene:)) Profilimdeki 30'u da up-to-date etmem lazım veya toptan sileyim en iyisi. 30 kulağa iyi geliyordu da sonrasını sevmedim:(

Yücel Tanyeri dedi ki...

Yaşlanma değil deneyim kazanma bunlar.
Her yaşının en azından bu yaşın kadar mutlu olmasını dilerim.
Yücel

LILY ve PEPPER dedi ki...

Happy birthday :))

yaban dedi ki...

Merhaba Zeynep,

Biz de kari-koca 2 yildir Amstelveen'de oturuyoruz. Birkac hafta once denk geldim bloguna, su gibi butun yazilarini okudum. Hollanda deneyimlerinizi ve burada kurdugunuz yeni hayati okumak cok hosuma gitti, paylasacak pek cok guzel anin olmasini dilerim yeni yasinda da..

Lara'ya opucukler,,

Zeynep Gemalmaz Çelik dedi ki...

Merhabalar yaban,

Hoş geldin, teşekkür ederim iyi dileklerin için. Sevgiler.