18 Eylül 2009 Cuma

Önüm, arkam, sağım, solum PEMBE

En sonunda teslim oldum. Lara’nın pembe aşkına gönülden ve keyifle teslim oldum. Bırakayım dedim, bu kadar çok sevdiği birşeyin keyfini sürsün.   Hem büyüyünce belki pembe tutkusu kendiliğinden sona erecektir. Şimdi anne zoruyla uzaklaştırmaya çalıştırmanın ne gereği var dedim.

Hatırlıyorum da doğmadan önce pembeye düşkün olmasın diye odasını şeftali rengine boyamıştık. Kıyafetlerini az pembeli seçerdim. Sevdiğim bir arkadaşım doğum hedyesi bir battaniye örecekti Lara’ya. Aman sakın pembe olmasın, demiştim.

Sen misin pembe düşmanı, kızın oldu pembe aşığı. Üstü, başı, çantası, bisikleti, tokası, yağmurluğu herşeyi pembe olsun istiyor. Eee ben de dayanamadım sonunda. Madem herşeyini pembe istiyorun

dedim ve bir kutu pembe boyayla girdim Lara’nın odasına. Neyse kolay oldu boya işi, hatta keyifli bile diyebilirim. Sonlara doğru elime ne geçse pembeye boyuyordum. Lara’nın masası, sandalyeleri, oyuncak bebeğinin karyolası… Gerçekten keyif aldım ve sonuçtan çok da mutlu oldum. İşte pembe seven Lara’nın pembelere boyanmış odası huzurlarımızda.

Pembe2

6 yorum:

Calanon dedi ki...

Harika bir oda olmus.

Senin gibi bir arkadasim var, pembelerden kizini mumkun oldugunca uzak tutmaya calisti, simdi O da pembe delisi, prenses delisi bir kiza donustu. :)

Ben de oglum arabalardan, silahlardan o klasik oglan cocugu oyuncaklarindan uzak dursun istiyorum, bakalim ne olacak.

Zeynep Gemalmaz Çelik dedi ki...

Teşekkür ederiz. Bazı şeyler olduğu gibi yaşanmalıymış meğersem:)

Eya dedi ki...

Merhaba sevgili Zeynep...

Biz yetiskinler bazen farkinda olmadan kendi istedigimiz dogrultuda yönlendiriyoruz ama aslinda o minik yürekler de birer kisilik...olgunlasmaya calisan kendi pembelerini bulmaya calisan kisilikler.Bence pes etmekte iyi etmissin...birak kendi pembesini bulsun... sevgilerimle mutlu bir bayram diliyorum...

zehra

Zeynep Gemalmaz Çelik dedi ki...

Sevgili Zehra,

Ne güzel söylemişsin... Sana mutlu bayramlar dilerim.

Yasemin dedi ki...

ne guzel yapmissin valla. senin gibi dusunmuyor diye kizmak yerine, prensesin gonlunce, pembeye boyamissin ortaligi. supersin. ve bence cok neseli de olmus bu oda! pembe hakkaten ne guzel bir renkmis yahu, neden korkumusuz senelerce bu renkten?? su hale bak, cok keyifli, ic aciyor..

mışıl dedi ki...

Ben de istiyorum aynı odadaaannn !!!!