15 Nisan 2009 Çarşamba

Dedem...

Mekanın cennet olsun,

Huzur içinde yat dedeciğim...



15 Ocak'da yattın hastaneye,

15 Nisan oldu bugün, aldım üzücü haberini.

Hazırlıklıydım, ama ne kadar hazırlansam da elde değil

İçimin acısını dindirmek,

Gözlerimden dökülen yaşları durdurmak.


Dualarım hep seninleydi.

Aklım hep sendeydi.

Uzakta kaldım, gelemedim seni ziyarete,

Haberlerini aldım,

İyi haber gelmez oldu,

Sonunda beklenen oldu.

Huzur içinde yat dedeciğim.


En son yılbaşı yemeğinde niye hiç resmini çekmemişim,

Lisedeyken bana yazdığın mektubu niçin saklamamışım.

Üzülüyorum çok, bilememişim.

Hayatın her anını doyasıya, sağlıkla yaşadın.

Çok iyi bir insandın, benim bir tanecik dedemdin.


Bu sabah güneşin altında bahçede oturmuş,

Bahar dallarına bakarken,

Seni düşündüm,

Dua ettim senin için,

Dualarım kabul oldu, dedeciğim.

Mekanın cennet olsun,

Huzur içinde yat.

Gözlerim seni hep arayacak.

9 yorum:

Yücel Tanyeri dedi ki...

Üzüntünü paylaşıyorum sevgili Zeynep.
Tanri katinda yeri hep çiçekli olsun.
Yücel Tanyeri

Zehra dedi ki...

Sevgili Zeynep..basin sagolsun...sabirlar diliyorum...

zehra

pecete dedi ki...

Başın sağolsun Zeynep, mekanı cennet olsun.

LILY ve PEPPER dedi ki...

Ne güzel yazmışsın Zeynep'cim, gurbette olunca bu acılar insana daha da bir ağır geliyor değil mi....

Başın sağolsun :((

Zeynep Çelik dedi ki...

Bütün taziyeleriniz için teşekkür ederim.

öykününannesi dedi ki...

"Hayatın her anını doyasıya, sağlıkla yaşadın" demişsin.
Ne mutlu dedeciğine...
Size sabır diliyorum...

Zeynep Çelik dedi ki...

Teşekkürler Tuğçe

Nazlı Güven dedi ki...

Başın sağolsun Zeynepcigim uzun zamandır bloguna bu haberi yazacaksın diye bakamıyordum göz yaşlarıma hakim olamadım. İki dedesini de kaybetmiş biri olarak seni çok iyi anlıyorum ve sabır diliyorum. Dedeciğinin mekanı cennet olsun.

Zeynep Çelik dedi ki...

Nazlı'cım, bize bıraktıkları güzel anılarla, dedelerimiz her zaman yanımızda olacaklar.Ama yine de aklımıza her geldiklerinde de boğazımız düğümlenip, gözlenirimiz yaşaracak. Samimi ve içten taziyen için çok teşekkür ederim.