26 Şubat 2009 Perşembe

Lara ve Karnaval

1. Gün


Lara'nın okulunda Karnavalın kutlanmasına kısa bir süre kalmıştı ve ben her gün Lara'ya masal anlatır gibi neler olacağını anlatıyordum. Sabah uyanacaktık, Lara pembe peri kıyafetini giyecekti ve okulun yolunu tutacaktık, okulda danslar, şarkılar ve daha neler neler. Lara mutluluktan havalarda uçacak gibi oluyordu ve masalın büyüsü geçmeden "anne, bir daha, bir daha anlat" diyordu.


En sonunda Karnaval günü geldi çattı. Lara'yı kulağına bugün Karnaval günü diyerek yatağından hoplatarak uyandırdıktan sonra. Peri kıyafetini giydirmeye başladım. Normalde üzerini giydirirken, yerinde duramayan Lara, bu sefer büyük bir işbirliği göstererek neredeyse kendi giyindi. Merdivenlerden küçük bir su perisi gibi süzülerek indi. Okula vardığımızda artık kanatlanmış uçuyordu mutluluktan.















Vedalaşıp ayrıldıktan sonra, o Karnavalın keyfini sürmeye devam etti, bende eve biraz huzur bulmaya gittim. Lara'yı okuldan almaya gittiğimde, benim kızım hala havalarda uçuyordu. Eeee boşuna peri kıyafeti giydirmemişim... Eve dönmek bile istemiyordu, neyse herkes yavaş yavaş ayrılmaya başladı ve ertesi gün bir daha Karnaval olduğunu öğrenince nihayetinde eve dönmeye razı oldu.



2. Gün

Karnavalın ilk günü bizim ve özellikle Lara için değişik, keyifli ve eğlenceli bir tecrübe olmakla birlikte; resimlerden gördüğüm kadarıyla, aslında ikinci gün, inanılmaz komik geçmiş.


İkinci günün sabahı Lara, Karnaval heyecanıyla kendi uyandı yatağından zıplayarak. Üst giyinme kısmında yine bir melekdi. Kendisinin yine peri kız olacağını düşünerek, koşulsuzca teslim olmuştu annesine. Ama ben onu çiçek kız yani hippi yapma hevesiyle üzerine başka bir şeyler giydirmeye çalışıyordum. Durumu anlayınca huysuzlanmaya başladı, peri olmak istiyorum, niye bunu giydiriyorsun diyordu. Peri kıyafeti kirlenmiş diyip kendi istediğimi giydirdim neticede. Sanki 2,5 yaşındaki bir çocuk hippi olmaktan ne anlayacak, ne keyif alacaktı ki. Çocuğun istediği çok basitti, peri olmak istiyordu. Annesinin gazabına uğrayan Lara, okula kıyafetinden çok da memnun olmayarak gitti. Neyse okula vardıktan sonra olanları fotoğraf karelerinden anlatacağım.














Evet Lara'ya sorsak tam bir prenses olmuştu ama bana göre Kont Dracula'nın gelinine daha çok benziyordu. Bu olay bana çok güzel bir ders oldu. Bugüne kadar anlayamamışım. Lara'yla aşık atılmazmış. Havlu attım, pes diyorum.

Hiç yorum yok: