15 Ekim 2008 Çarşamba

Kasımpatı sonbahara yakışır...

Uzun süren aylardan sonra en sonunda IND'den (Göçmenlik Bürosu diyebiliriz) Lara ve benim için oturma izni çıktı. Ara ara dalgasını geçiyorduk Güneş'le ya çıkmazsa, sen kalırısın, ben dönerim İstanbul'a, otururuz keyif keyif, ara sıra sen gelirsin arada da biz geliriz diye. Tabi izin çıkınca bu konuşmalar mazide hatırlanacak güzel anlar olarak yer etti artık.

Neyse bu izin belgelerini almaya çıkarken evden, sarı güllerin artık ömrünü doldurduğunu farkettim. Çiçekçimize uğradık dönüş yolunda. Bayılıyorum oraya; çiçekler, vazolar, aranjmanlar herşey harika görünüyor. Bu sefer sonbahar ve "Halloween" vesilesiyle dükkanın her yeri irili ufaklı turuncu ve sarı dekoratif bal kalbakları ile doluydu. Gözlerimi onlardan zorla ayırarak eve daha çok yakışacağını düşündüğüm çiçek reyonuna yöneldim. Bugün tercihimi beyaz kasımpatılarından yana kullandım. Ben bu çiçek düzenleme işini seviyorum. Hobilerim arasına giriverdi kısa bir sürede. Hatta Amazon'dan biraz araştırarak bir de kitap sipariş ettim. Bakalım kitaptan önceki ve sonraki aranjmanlar nasıl görünecek.

1 yorum:

pecete dedi ki...

Sarı güller veya kasımpatı arajmanı dersen, kasımpatıdan yana şansımı kullanıyorum. Sadece daha çok fotoğraf koyabilir misin Zeynep? açıkcası ortamı merak ediyorum, Lara'nında boydan resmini??? Güneş sanırım aynıdır, ona gerek yok... Sevgiler...