25 Ağustos 2008 Pazartesi

Güzel bir Pazar'dı...


Bugün için hava güzel olacak diyorlardı ama kaltığımızda yağmur bulutları aksini söylüyordu. Nitekim saat 10.00 gibi yağmur bastırdı. Buranın en güzel tarafı yağmur yağıyor ve geçiyor. Bugün de aynen öyle oldu. 11.30 gibi evden çıktığımızda güneş bulutların arasından yavaş yavaş görünmeye başlamıştı.

Yeni evimizin yolunu tuttuk. Bugün bizi çok iş bekliyor. 3 aydır el değmemiş bahçemizi adam etme zamanı geldi. Ben, Güneş, Lara ve annem hep bir koldan giriştik işe. Ben ve annem bahçe işlerini severiz ama Güneş'in performansı da hiç fena değildi. Çok güzel çalıştık, çok yorulduk ama işin çoğunu bitirdik. Gece yattığımız yeri bilemeyeceğiz. Hele Lara hiç bilemeyecek çünkü o kadar kudurdu ki öğlen uykusunu bile uyumadan bizim yanımızda kah oynadı, kah çalıştı.

Akşam eve geldiğimizde benim belim tutmuyordu. Yarına yataktan kalkamayabilirim diye korkuyorum. Ama hiç şikeyetçi değilim durumdan çünkü dingin ve huzurlu bir kafa ile yatıyorum yatağa...

1 yorum:

pecete dedi ki...

Bu olayı çok sevdim. Habersiz kalmayacağız. Yemek denemelerini de rica edeceğim. Sevgiler...