28 Ağustos 2008 Perşembe

Bugün tüylerim diken diken...

Lara yediğinden midir, içtiğinden midir bilemem ekstra kuduruktu bugün. Evde yoruldum inanılmaz derecede, annem de perişan oldu. En sonunda evlere sığamaz olduk ve hadi dedim uzakta bir park var, oraya gidelim orada kudurursun istediğin gibi dedim. Büyük keyif ve heyecanla koyulduk yola. Yolu kısa yoldan bulamam diye uzun yoldan yürüdük. Ayy yürü yürü gelemedik bir türlü. Tam artık Lara uykuya dalacaktı ki gördük parkı ufukta. Lara parkı görünce neşeden dört köşe oldu. Ama çocuğumun neşesinin kursağında kalacağını ve bizim için ızdırap dolu saatlere döneceğini bilseydim hiç düşer miydik yollara?

Parkın kapısını güç bela bulduk ama kapıda bir tamirat, bir inşaat... Sorduk işçilere nedir durum diye. Park iki buçuk günlüğüne kapalı demezler mi? Ne o tamirat varmış. Bakıyorum tamirat olan kısıma, parkın onda birlik bir bölümü. Şaştım kaldım küçücük yeri tamir edeceğiz diye koca parkı kapatmalarına. Şaşmam bir süre sonra Lara'nın "Park isterim!!!" çığlıkları arasında sinir bozukluğuna döndü. Bir daha gölün kenarına kadar indik. Belki başka bir park vardır diye ama nafile yok. Yer yarıldı bütün parklar içine girdi. Bu arada Lara'nın da uyku saati geldi. Huysuzluğu dörde katlandı. Artık kendimden geçmiş bir halde ne yapacağımı düşünürken. Hemen "Alo Koca hattına" müracat ettim. Çünkü artık eve yürüyerek dönebilecek mesafede olmadığımız gibi, dönebilecek halimizde kalmamıştı. "Gel bizi kurtar", dedim. Yetişiverdi eksik olmasın süper koca olarak. Eve ulaştık uzun bir maceradan sonra. Lara, ben ve annem hepimiz evin bilimum yerlerinde uyuyakaldık.

Günün dersi :

1. Ayağında rahat ayakkabı olmadan uzun yollara çıkma;
2. Her yolun bir dönüşü vardır, sakın unutma;
3. Bu memlekette park işi biraz karışık, aklım ermedi henüz.

2 yorum:

Işıl dedi ki...

Çook özledim sizi çook :(
Zeynep'cim, ne olur hergün yaz bloguna ve bol bol fotoğraf koy olur mu..

Sizi seven ve çok özleyen IŞIL

Işıl dedi ki...

Çook özledim sizi çookk :((
Zeynep'cim, ne olur sık sık yaz ve fotoğraf koy bloga..

Sizi çok seven IŞIL